Monday, March 29, 2010

Salam.
Dah lama betul tak menjengok kat sini. Sejak keputusan A Level Kakak (Liyana Jawahir) sampai saat ini. Dari keputusan tersebut terus sibuk dan bila kakak dah berangkat ke Australia pun masih lagi tak menjengok sini... susah betul nak start kalau dah "terstop". Rasa banyak nak dicurahkan kat sini tapi ntahlah...tak pula tertulis.

Walau apapun kakak dah jauh dari kami sekeluarga, cuma dari jarak sahaja tapi rasa masih dekat sesangat macam dia masih lagi ada kat Seremban. Itu lah kebaikan IT. Semalam skype dengan kakak. Tak tau macammana kita boleh pula nampak dia kat Oz tapi dia pula tak oleh nampak kita orang (ibu & adik). Ingat nak panggil ayah sekali..tapi kakak tak nampak kita orang...tak de la panggil.
Harap-harap kakak kat sana tak ada banyak masalah. Pandai-pandailah bawa diri. Ibu sentiasa berdoa untuk kesejahteraan anak-anak ibu.Jangan lupa buka Al-quran - baca. Solat jangan sesekali tinggal. Adik Suhael pun sama juga, jangan lupa semua tu..

Tadi ada hantar duit sikit kat akaun kakak di sana...nak hantar banyak tak mampu, kalau ada rezeki lebi InsyaAllah ibu bagi lebih, yang penting kena pandai berbelanja. Juga masukan duit untuk adik Suhael. Ibu tak kisahlah kalau berhabisan untuk anak-anak ibu nak belajar. Kalau boleh memang nak bagi yang terbaik untuk kamu semua. Ibu cuma ingat satu saja. Anak itu adalah amanah Allah untuk ibu. Ibu cuma tumpang rezeki anak-anak. Harapan ibu pada anak-anak ibu, bila ibu dah tak ada esok...doakan lah untuk ibu dan ayah. (Jangan sedih pula bila baca part nie...)

2 comments:

Queen said...

eee... mesti la sedih bace part tu.. hihi ape2 pun ibu.. kakak syggg ibu..org yg terpaling syg sekali di dunia ni... hehehe

i'll do my best. dan tak lupekan semua nasihat ibu, alhamdulilah solat semua okay dan baca quran tak lupa.. kat sini akak2 semua baik2, selalu ingatkan sesama sendiri. hihi

okay nnt akak email lagi ehh after ni.. =)i love you very muchhh. hihi

fikrijumiran said...

mak cik!baiknya....:)